Vrsta programa: višješolski strokovni
Raven izobrazbe: 6, EOK5, SOK6
Kreditne točke (ECTS): 120
Trajanje programa: dve leti
Način študija: izredni
Strokovni naslov: inženir logistike/inženirka logistike – inž. log.

Vrsta programa: višješolski strokovni
Raven izobrazbe: 6, EOK5, SOK6
Kreditne točke (ECTS): 120
Trajanje programa: dve leti
Način študija: izredni
Strokovni naslov: inženir logistike/inženirka logistike – inž. log.
Višješolski študijski program Logistično inženirstvo je javnoveljavni in mednarodno primerljiv. Zasnovan je na povezovanju teoretičnega in praktičnega izobraževanja. Diplomantu daje široko paleto znanja, ki temelji na sodobnih vsebinah in učnih pristopih. Poleg poklicno-specifičnih kompetenc pridobi tudi splošna strokovno-teoretična znanja, potrebna pri opravljanju poklica. Diplomantu omogoča, da se pri svojem delu uspešneje sooča z novimi izzivi in večjo konkurenco na evropskem trgu. Med izobraževanjem lahko pridobi potrebna dodatna znanja, saj je program modularno zasnovan in omogoča veliko izbirnost ter pridobivanje tistih znanj, s katerimi bo bolj konkurenčen na evropskem trgu dela.
1. in 2. letnik | KT |
Poslovno komuniciranje in vodenje | 5 |
Strokovna terminologija v tujem jeziku | 5 |
Računalništvo in informatika v logistiki | 5 |
Uporabna matematika v logistiki | 5 |
Osnove ekonomike v logistiki | 5 |
Osnove logistike | 7 |
Prevozna sredstva v logistiki | 5 |
Skladiščna tehnika in tehnologija | 5 |
Predmet odprtega kurikula 1 | 5 |
Oskrbovalne verige | 5 |
Digitalizacija logističnih procesov | 5 |
Podjetništvo | 5 |
Logistika v nabavnem in prodajnem procesu | 5 |
Predmet odprtega kurikula 2 | 5 |
Načrtovanje izvedbe transportnega procesa | 7 |
Distribucija zadnje milje | 5 |
Prostoizbirni predmet (Notranja logistika) | 5 |
Praktično izobraževanje I. in II. | 26 |
DIPLOMSKO DELO | 5 |
Skupaj | 120 |
Temeljni cilji programa so izobraziti logistične inženirje:
Študentje pri študiju pridobijo naslednje generične kompetence:
Študentje pri študiju pridobijo naslednje poklicno-specifične kompetence: