Temeljni cilji študijskega programa so:
- izobraziti s širokim strokovno teoretičnim in praktično uporabnim znanjem za delo na
področju vizualnega trženja, ki zajema znanja promocijske in tržne dejavnosti, vizualnih
komunikacij, oblikovanja in dekoriranja ter estetike in umetnosti;
- pridobiti generične in poklicno-specifične kompetence s strokovnega področja dejavnosti
- vizualnega trženja s poudarkom znanj menedžmenta, organizacije, poslovanja in vodenja na področju izdelkov in storitev vizualnega komuniciranja in trženja, estetike, likovne umetnosti,
- dekoracij ter načrtovanja in oblikovanja izdelkov in prostorov;
- usposobiti za kreativne pristope pri reševanju specifičnih poklicnih situacij;
- pridobiti sposobnost za uporabo znanstvenih metod pri reševanju strokovnih problemov;
- pridobiti sposobnost aplikacije teoretičnega znanja, metodologij in modelov v praksi;
- usposobiti za spremljanje stroke in uporabo strokovne literature;
- pridobiti zmožnost spremljanja razvoja, trendov na področju oblikovanja in promoviranja vizualnih komunikacij, še posebej v povezavi z varovanjem okolja in s trajnostnim razvojem;
- oblikovati samozavest in odločnost za poslovne odločitve in za reševanje konkretne strokovne problematike;
- oblikovati odgovoren odnos do zagotavljanja kakovosti pri svojem delu;
- oblikovati poklicno identiteto in etični kodeks, strokovno odgovornost in profesionalnost;
- razvijati avtonomnost pri svojem strokovnem delu.
Študentje pri študiju pridobijo naslednje generične kompetence:
- načrtuje, pripravi, izvede in kontrolira lastno delo in delo drugih;
- razvija podjetne lastnosti, spretnosti in vedenje;
- izvaja samoevalvacijo dela;
- komunicira s sodelavci, strokovnjaki in svetuje uporabnikom;
- uporablja strokovno terminologijo, komunicira v enem tujem jeziku;
- uporablja sodobno informacijsko-komunikacijsko tehnologijo (IKT);
- vodi in/ali sodeluje v strokovnem timu in pri reševanju problemov;
- vodi poslovanje in administrativne procese, vodi dokumentacijo;
- nadzoruje delo v strokovnem timu in organizira dela za področje vizualnih komunikacij in trženja;
- evidentira, naroča in shranjuje material in zagotavlja vzdrževanje delovnih sredstev in opreme;
- načrtuje organizacijo internega izobraževanja in usposabljanja ter sodeluje pri izobraževanju in usposabljanju kadrov;
- zagotavlja kakovost delovnih procesov v dejavnosti vizualnih komunikacij in trženja;
- spremlja razvoj stroke in pripravlja strokovne predloge za uvedbo novosti v dejavnosti vizualnih komunikacij in trženja;
- skrbi za racionalno rabo energije, materiala, časa;
- varuje zdravje in okolje, odgovarja za svojo varnost in varnost drugih.
Študentje pri študiju pridobijo naslednje poklicno-specifične kompetence:
- zagotavlja profesionalnost in kakovost medosebnega in poslovnega sporazumevanja, obvlada strategije kakovostne komunikacije – na medkulturni ravni s pozitivnim odnosom do drugačnosti, razume in sprejema ljudi iz različnih kulturnih okolij;
- uporablja informacijsko-komunikacijsko tehnologijo (IKT) pri iskanju virov in literature, pri samostojni obdelavi podatkov, izdelavi in oblikovanju celostne grafične podobe ter predstavitvah v tujem jeziku;
- sistematično pristopa k zbiranju, urejanju in shranjevanju podatkov in informacij, jih obdela in analizira z enostavnimi statističnimi metodami in osnovnimi metodami finančnega poslovanja;
- spremlja in upošteva trende na področju dejavnosti vizualnih komunikacij in trženja ter oblikovanja;
- uporablja posebnosti dejavnosti vizualnih komunikacij in trženja ter koordinira aktivnosti med različnimi izvajalci;
- upravlja delovni proces, spremlja in kontrolira delo v strokovnem timu in organizacijo dela;
- sodeluje v strokovnem timu pri načrtovanju, oblikovanju, predstavitvi in trženju novih storitev, proizvodov, programov in izdelkov;
- pozna umetnostno-zgodovinske stile, smeri in gibanja in jih ustrezno vključuje v koncept svojega dela;
- uporablja vire in učinke svetlobe in osvetljevanja, obliko, barvo in druge oblikovne elemente pri promociji podjetja in prodaje;
- načrtuje in organizira dogodke, promocije in srečanja;
- pridobiva in uporablja predstavitvena sredstva in materiale, ki so do okolja prijazni in ekonomični;
- načrtuje, koordinira in izvaja projekte naročnikov in izvajalcev;
- kreativno razvija in izvaja koncepte vizualnega oblikovanja, ki izražajo filozofijo podjetja oziroma naročnika;
- načrtuje in oblikuje prodajne, predstavitvene in razstavne prostore;
- obvlada principe reševanja nezadovoljstva uporabnikov in reklamacij;
- izvaja metode ozaveščanja in spreminjanja vedenjskih vzorcev uporabnikov;
- svetuje uporabniku pri oblikovanju celostne grafične podobe (za različne priložnosti);
- usposablja uporabnika za pravilno uporabo vedenjskih vzorcev pri poslovni in zasebni komunikaciji in javnem nastopanju.