Kompetence

Temeljni cilji programa so izobraziti in usposobiti študente za:

  • izobraziti organizatorje poslovanja v gostinstvu in turizmu s širokim strokovno-teoretičnim in praktično uporabnim znanjem s področja gostinstva in turizma,
  • pridobiti generične in poklicno-specifične kompetence s strokovnega področja gostinstva in turizma,
  • se usposobiti za spremljanje novosti stroke in uporabo strokovne literature,
  • oblikovati samozavest in odločnost za poslovne odločitve in reševanje konkretne strokovne problematike,
  • oblikovati odgovoren odnos do zagotavljanja kakovosti pri svojem delu.

Študentje pri študiju pridobijo naslednje generične kompetence:

  • imajo pozitiven odnos do oseb iz različnih kulturnih, nacionalnih, družbenih in socialnih okolij,
  • uspešno in celovito prenašajo svoje znanje na sodelavce in so hkrati aktivni člani timskega delovnega procesa,
  • so sposobni samostojnega odločanja v problematičnih situacijah in metodičnega reševanja praktičnih problemov,
  • so predani delu, skrbijo za lastni razvoj in se prilagajajo različnim potrebam delovnega procesa,
  • kritično razmišljajo, hkrati pa so samostojni, dosledni in načelni v svojih dejanjih in odločitvah,
  • motivirajo sodelavce in jih spodbujajo k lastnemu razmišljanju pri delu.

Študentje pri študiju pridobijo naslednje poklicno-specifične kompetence:

  • prenesejo v šoli pridobljena teoretična spoznanja s področja tujih jezikov, ekonomije, vodenja, komuniciranja, prava, informatike, etnologije, ekologije, dopolnilnih turističnih, dejavnosti, gastronomije, v reševanje praktičnih primerov,
  • samostojno vodijo, načrtujejo, organizirajo in nadzirajo delovne procese in izvajajo delo v timu,
  • uporabljajo znanje tujih jezikov za sporazumevanje z gosti in za spremljanje strokovne literature s področja gostinstva in turizma,
  • poznajo osnovne ekonomske zakonitosti in pravne predpise o gostinstvu in turizmu, jih smiselno uporabljajo in opredelijo svoje pristojnosti,
  • samostojno uporabljajo svoja razširjena in poglobljena ekonomska znanja o ekonomiki, trženju in poslovanju organizacij,
  • samostojno uporabljajo računalniška orodja in sodobno programsko opremo v gostinstvu za obdelavo podatkov, potrebnih za analizo poslovanja in načrtovanje delovnih procesov,
  • zavedajo se pomembnosti varovanja naravnega in kulturnega okolja in ga vključujejo v gostinsko-turistično ponudbo,
  • kreativno in samostojno uporabljajo spretnosti s področja kulinarike in strežbe,
  • imajo razvit občutek poslovne diskretnosti in etike poklica,
  • samostojno poslovno komunicirajo v gostinstvu in turizmu,
  • organizirajo vodenje delovnih procesov v gostinstvu in turizmu,
  • spremljajo in ugotavljajo razmere na trgu gostinskih in turističnih podjetij,
  • organizirajo enogastronomske dogodke,
  • znajo ovrednotiti prostor in kakovost turističnega območja,
  • samostojno in ustvarjalno uporabljajo spretnosti s področja vodenja potovanj, organizacije prireditev in animacije gostov,
  • zavedajo se pomena dopolnilnih turističnih dejavnosti za oblikovanje pestrejše ponudbe,
  • oblikujejo turistične proizvode in organizirajo dogodke,
  • samostojno vodijo oddelek hotelskega gospodinjstva,
  • organizirajo, nadzorujejo in spremljajo delovni proces v hotelskem gospodinjstvu ter skrbijo za urejenost in udobnost prenočitvenega obrata.
© 2016 - 2019 Abitura, Višja strokovna šola, vse pravice pridržane. | Piškotki